Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-06, 13:18   #16
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Hei stilken!

Ja det hadde vært koselig!! Men jeg syns de går så sent på kvelden, det er jo tross alt noen timer i bilen helt fra Kr.Sand til Skien. Men de skal vel spille mot Odd.. vet ikke når det er jeg. Gleder med til du kommer. Nå ble jeg skikkelig gla!! Da må dere bli med ned på utstillinga også, å se på bildet mitt!
hilsen bolla

Klart jeg vil være med ned på utstillingen..om vi kommer, da! Vi er ikke helt sikre, men det heller mer og mer mot det!!

Skal inn og sjekke kamptidene til start nå, så kan vi planlegge litt mer ordentlig!

__________________

Sist redigert av Nabojenta : 19-09-06 kl 13:46. Årsak: Glemte en R....
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat