Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-10, 11:20   #18
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere slutter å vaksinere, WHO frykter utbrudd av meslinger

Samtidig som jeg blir tullete og veldig provosert av vaksinemotstandere av denne typen, må jeg innrømme at jeg ble litt glad også.
Homeopat som viser sin totale mangel på kunnskap om immunologi og som kommer med så vanvittige uttalelser er jo en gavepakke for oss som mener det de holder på er tullball.

Angående den obligatoriske tranformasjonen Steinerbarn må igjennom i form av Meslingesmitte må jeg bare dåne. Det er vel rett og slett ikke i det antroposofiske Steinermiløet at naturvitenskapelig kunnskap står sterkest og det får man jo en oppvisning i når mennesker i dagens norge driver på med dette tullet. Galskap.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat