Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-17, 21:44   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amelies Tacogryte med tortillalefser

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Mulig vi må teste den. Vanlig fredagstaco har aldri vært greia for meg. Og jeg var nettopp i Texas og spiste tequilamarinert biff med guacamole og bønnestuing. Plutselig ble meksikansk mat en favoritt, for det var helt himmelsk.

Jeg lager veldig god bønnestuing, og foretrekker det fremfor kjøttdeig-greier til tacoen.

Vil du dele oppskriften? Jeg faller lett i løk- og hvitløksurring, bønner og spisskummen-greia. Vet ikke helt hvordan jeg Ford en bedre.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat