Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-18, 16:08   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn: Hørselsvern til konsert

Jeg har noen gjennomsiktige propper fra 3M som jeg bruker dersom jeg blir sittende bak en gong eller ambolt (true story) på en konsert med masse f. Nå er litt av poenget for min del at de er superenkel av og på, diskret og slipper igjennom en del. Jeg klarer å synge med en av dem i (har ikke prøvd med to, men det tror jeg ikke jeg orker heller). Også kommer de med en liten oppbevaringseske.

Jeg er ofte plassert rett bak perkusjonistene, og noen ganger blir det mye bråk for ørene i uker med mange prøver. Burde sikkert spesialbestilt noe, men jeg roter dem jo vekk hele tiden ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat