Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-18, 09:47   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 6 dager mellom Stockholm og Berlin

Jeg var nettopp i København med min 10-år gamle datter. Hun elsket Zoologisk Have (buss fra sentrum stopper like utenfor), det var nok høydepunktet for henne. Hun koste seg ellers med bare å rusle rundt i gatene, få kakao på et av serveringsstedene på Nyhavn, kikke i Legobutikken på Strøget, til tross for at hun ikke lenger leker med lego, og var overraskende fascinert inne på Ny Carlsberg Glypotek (ligger rett ved Tivoli). Reklameplakaten utenfor fortalte nemlig om "glemte skatter fra romertiden", og de har nylig hatt om romertiden på skolen, så det ville hun inn og se. I tillegg ble hun (og jeg) veldig fascinert av selve bygningen, særlig vinterhagen i midten, der satt vi en god stund.

Tivoli var vi også. Hun liker ikke å kjøre karuseller, så vi bare ruslet rundt, spiste kaker på Cakenhagen, røde pølser fra en kiosk, og kjøpte litt dilldall. Veldig fint!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat