Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-16, 17:24   #57
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Sånn kan jeg tulle med sønnen min også. Og det er plenty av eksempler på at hun slett ikke er en umoden egoist. Men hun er et sammensatt menneske, jeg er hvertfall ikke fullstendig voksen og uselvisk hele tiden, til tross for mine 42 år. Herregud så kjedelig det hadde vært. Også er det selvsagt en TV-serie, som er nødt til å bruke overdrevne virkemidler innimellom. Jeg er enig i at hun tar barnslige og umodne avgjørelser av og til, men ikke i at det er hovedessensen hennes.

Tulle ja, men ikke på den måten. Hun er karikert og det er en del av serien, men det må jeg få lov å irritere meg over hvis jeg vil.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat