Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-19, 22:09   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger litt moralsk støtte før jeg dør

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Om hun ikke sliter med noe sånn generelt så lurer jeg på hvor mye omsorg man skal gi i en slik situasjon? Man må jo lære seg å oppføre seg av hensyn til andre uansett om man har en dårlig dag? Det er ikke en unnskyldning for å være drital. Jeg hadde prøvd å snakke med henne for å finne ut om noe plaget henne selvsagt, men ellers så mener jeg at det er helt innafor å la henne være i leiligheten og at hun kan joine når hun klarer å være noenlunde hyggelig. Det er dårlig gjort å ødelegge ferien for andre og det hadde blitt lange samtaler og avtaler før neste gang vi planla en tur. Og det hadde fått konsekvenser etter hjemkomst for andre ting hun ønsker å gjøre i ferien.

Jeg er på lik linje med deg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat