Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-19, 20:29   #15
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff - sydentur med surt barn

Selvsagt, vi er endel av statistikken. Men sure barn på tur har vi ikke hatt ennå. Vi er ikke mer bemidlet enn at vi setter pris på det vi får. En tidligere sjef syntes tenåringen var vel reisevant, som trakk på skuldrene når foreldrene annonserte Canada i høstferien, så de brukte ikke billettene til Canada, men tok ungdommen med til familie på Vestlandet isteden. Og til stor glede. Da hadde de vært i Japan, Hawaii, New York og litt til på kort tid.

Etter det tenkte jeg at mine også er mest glade for å møte mormor og kusiner, og de ser frem til en Italia tur på ca 10 døgn for bading om sommeren, det holder. Nå som de er 11 og 12 år ønsker de seg London og Paris, det skal bli. Hawaii som eldste ønsker, blir det ikke før vi vinner i Lotto, som vi ikke spiller.

Jeg hadde kun vært i Skandinavia inntil pappa tok oss med på skitur til Østerrike i vinterferien, mamma tok oss med til Italia den sommeren, jeg ble 18 år det året. Turen til Italia var første flyreise. Jeg var så skuffet fordi vi ikke skulle til Syden, men Italia. Men nå tar jeg med mine barn til Italia.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat