Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-17, 20:49   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem-alt på stell?

Haha I wish!! Folk som kommer på besøk skryter ofte over hvor fint vi har det, men de ser jo overflaten. Nå har vi riktignok tatt hele boden og kjellerstua nede, det var et helvetes arbeid men alt er på stell der nå. Puh. Men skapet i gangen ser ikke ut inni og burde vært gjennomgått for ubrukelige klær og sko osv, det samme med kommoden i gangen. Enkelte kjøkkenhåndklær burde vært kastet pga. hull, jeg sitter og ser på en plante som har sett bedre dager og roper på vann, ledningskaos fra PS4-en med VR (som jeg rydder opp i hveeer dag, argh). Har endel matchende servise, men ender stort sett opp med å bare bruke de billige hvite 365-tallerknene og glassene fra IKEA. Fine de vel?

Jeg har aldri vært opptatt av interiørdesign og kjøper alt jeg kan brukt, mest av miljøhensyn. Men jeg er opptatt av å ha det ryddig og fint rundt meg og prøver å ha det sånn. Rydder feks alltid mens jeg lager middag slik at når vi setter oss til bords, er kjøkkenet noenlunde ryddig og rent. Haaater å spise mens oppvasken flyter bak meg. Har ikke orden i klesskapet heller, men klærne ligger i hvert fall I*skapet. Hadde ikke orket å ha dem liggende rundt på gulvet i hvert fall. Da stapper jeg dem heller inn.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat