Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-18, 13:26   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middag når man går fra hytte til hytte

Om dere har tid til det, er det ikke supervanskelig å tørke mat selv.

Jeg har aldri giddet å ha med hermetikk, det tar både volum og vekt, og gir i tillegg mye søppel som jeg må ta med meg hjem igjen. Jeg foretrekker at sekken blir lettere å pakke og bære underveis.

Vi brukte mye kjøttdeig (før vi sluttet å spise kjøtt) og pasta. Tørket kjøttdeigen selv, har med fullkornsmakaroni og tomatpuré på tube, og f.eks. løk eller gulrøtter. Det er ikke superspennende, men det metter godt. Å ha pannekakepulver på en flaske og tilsette vann funker også veldig fint, og bacon tåler noen dager i sekken. Det samme kan man gjøre med andre posesupper. Egg er fint for å få i seg proteiner. Men vi har også pleid å spise en del Real, det har lavt volum og lav vekt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat