Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-16, 16:06   #67
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...

Det er veldig kos med hund, altså. Vi er jo godt fornøyd med vår lille femkilos støvmopp. HUn røyter ikke og har den mykeste pelsen i hele verden. Som silke!

Min er jo for lite og for fjollete for mange, men hun er absolutt en ordentlig hund, hun traver med på tur og tar del i familielivet. HUn varsler når det kommer noen, mener ingen gneldrehund. Naboen her hadde en malteser som bjeffet HELE tiden - jeg hadde seriøst blitt gal.

Mitt inntrykk her i suburbia, er at mange familier kjøper hund når ungene begynner å bli store. Da vi hentet tenåringene etter en greie de var med på forrige søndag som var i gangavstand for de fleste, oppdaget jeg at MANGE av familiene med store barn, har hunder. Alt fra fuglehunder til retrievere til et par spaniel-typer og noen småttiser slik som vi har. Ingen veskehunder, men altså et par i størrelsen rett over - slike som hadde fått plass i en weekend-bag.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat