Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-17, 08:49   #62
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: Generell studiekompetanse og studier eller yrkesfag og fagbrev?

Jeg innrømmer glatt at da ungene var yngre så var det en selvfølge for meg at de skulle ta høyere utdanning, rett og slett fordi at yrkesfag aldri har vært aktuelt for meg. Jeg har blitt eldre og ser litt lenger nå. Jeg er den første i min familie med høyere utdannelse.

Eldste er straks ferdig med sin bachelor, og kommer til å ta videre utdanning om hun ikke får jobb med en gang.

Nr to går yrkesfag og det er ikke fordi hun ikke er skoleflink, det er hun, men hun ville virkelig ikke ta studiespesialiserende. Jeg oppfordrer henne til å ta påbygg slik at muligheten til å ta høyskole er der om hun ønsker det senere, men jeg vet ikke om hun kommer til å gjøre det.

Hva de andre ungene kommer til å velge vet jeg ikke, men er nok ganske sikker på at den ene velger yrkesfag. Det er helt greit, tror nok det er riktig for han.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat