Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-18, 09:54   #10
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe «ny» bil

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

En godt brukt Tesla kan du få til samme pris som Opel Ampera. Men begge ligger langt over budsjettet Floksa nevner.

Jeg ville prøvd å unngå 2011-modellene, da noen av dem kan ha barnesykdommer. Men fra 2012 og framover, med en bra batteritest, så tror jeg en leaf vil kunne ta mye av småkjøringa du nevner. Vil du ha plass til alle så kunne du også sett på en nissan evalia 7-seter, men på vinterføre og med motvind er det ikke sikkert du får mer enn 7-8 mil ut av den (mot 10-12 på godværsdager). Det kan bli litt irriterende på langturene.

Nissan evalia har jeg ikke hørt om? Har den vært på markedet lenge nok til at det finnes brukt biler?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat