Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-21, 19:17   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [hårfarging] Eksperimentell 13-åring trenger råd

Nå har jeg kommet hjem og fått se resultatet med mine egne øyne (hun ringte meg på jobb og fortalte det nemlig), og det viste seg at hun slett ikke har en artig guloransje farge, hun har faktisk en ganske nydelig, dyp kobberrød farge. Hun er enig i at fargen i seg selv er fin, men "det er ikke sånn jeg har lyst til å ha det". Uansett er det neppe noe en lillasjampo kan gjøre noe med. Vi har blitt enige om å la håret få en pause fra eksperimentering, siden vi likevel reiser på ferie nå og blir borte i noen uker, og bare treffer folk som synes hun er helt fantastisk uansett, også får hun seg en tur til frisør når vi kommer hjem, før hun skal tilbake på skolen. Med både klipp og eventuelt ny farge.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 06-07-21 kl 19:26.
My er ikke aktiv   Svar med sitat