Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-17, 15:39   #29
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.877
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Færre fylker og kommuner

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har litt erfaring fra Bærum og det er jo ikke nødvendigvis nyoppussede, flotte skoler der heller.

Jeg synes Osloskolen ofte trekkes frem som noe veldig negativt, uten at noen egentlig kan si konkret hva som er så ille med den. Utover mye testing. Personlig er jeg negativ til TIEY som er veldig dominerende i Oslo.

På skolen der venninnen min jobber er det faktisk ikke lagt opp til at læreren skal få spise i løpet av dagen. HVERT ENESTE minutt hele dagen er lagt opp med ett eller annet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat