Tråd: Pedo-kunst
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-09, 18:16   #203
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pedo-kunst

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Og nå må du slutte med en så ovenfra-og-ned måte å diskutere på. Som sagt, jeg vet hva jeg hadde følt som overgrep. Og jeg er uenig med deg at bildene til Melgaard nødvendigvis trenger å være overgrep. Du tilegner disse barna følelser som du ikke aner om de har. Du kjenner dem ikke(såvidt jeg vet), du aner ikke noe om deres følelser i forhold til disse bildene. Jeg tror det er du som må utvide forståelsen din av hva overgrep er.

Jeg synes det er et helt greit utgangspunkt å tenke at folk flest ønsker ikke å bli utnyttet. Det er også helt OK å gå utifra at folk flest ønsker ikke å havne i situasjoner hvor man er ute av stand til å fatte en gjennomtenkt beslutning. I dette tilfellet er de uegnet pga alder, og ja, det er helt klart et overgrep å vise frem bilder av disse barna uten deres samtykke.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat