Tråd: Pedo-kunst
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-09, 17:41   #208
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pedo-kunst

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Organisasjonen og kunstneren er like "problematiske". Organisasjonen for det den står for og kunstneren fordi han er enig, og fortsetter å bruke disse barna.

Jeg tror bare vi må konstatere at vi er uenige. Jeg er enig i at det er etiske problemstillinger med å bruke disse bildene i et kunstverk, men jeg vil ikke si at kunstneren og NAMBLA er likestilte her. Jeg synes det NAMBLA har gjort er mye verre.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat