Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-16, 11:02   #44
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Folk må gjerne få stipender og priser for både matte, gym og klaverspill, men jeg syns ikke skolen er rett arena for å dele det ut, og jeg syns man skal rydde opp i hva som egentlig er hensikten med å dele det ut.

Enig i dette.

Det virker temmelig formålsløst at skolen deler ut premier på områder som elevene i bunn og grunn har ganske liten sjanse til å påvirke utfallet av.

Det må da være en forsvinnende liten andel av elevene som skjerper seg på de områdene det gjelder, og da ser jeg overhodet ikke hensikten.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat