Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-16, 10:06   #60
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Veldig enig med Tallulah og Candy Darling ser jeg.

Jeg kjemper gjerne med hevet fane for at den norske skolen skal bli flinkere til å se og hjelpe frem de flinke elevene. Men det går på utfordringer og tilrettelegging i løpet av året, og på anerkjennelse av det de får til og det arbeidet de legger i det. Ikke at en elev får penger på slutten av året. Det er det så få som kan få likevel (en) at det ikke på noen måte legger opp til at mange elever skal få en boost til en ekstra innsats. Det legger opp til litt usunn kniving blant de fem sterkeste elevene på det kullet og det er ikke det skolen skal gjøre. Synes jeg.

Ja, konkurranse kan være bra, og disse elevene skal være store nok til det. Men skolen skal, som en arena der alle må være, ikke være det stedet der du skal legge opp til denne typen konkurranse.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat