Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-17, 13:43   #78
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Beliggenhet vs størrelse er absolutt en avveining. Jeg kunne, som sagt, tenkt meg mer plass. Men jeg kan ikke tenke meg å bo et sted der jeg er avhengig av bil og der andre er avhengig av bil for å nå meg. Vi lever uten bil (bildelering om vi trenger det), har fem minutter å gå til den busslinjen som går oftest til sentrum, kort sykkelavstand til jobb og mulighet til å gå hjem dersom vi er sene i byen en kveld. Og det er definitvt verd at jeg savner et ekstra toalett og litt større kjøkken.

Ja, det er absolutt sant. For min del er det verdt ubeskrivelig mye å kunne rangle på pub så lenge jeg har lyst uten å måtte tenke på når bussen går hjem. Enda jeg ikke gjør det spesielt ofte.

Jeg er jo sånn sett heldig med at jeg også vil bo trangt. Jeg savner ikke 120 kvm hus i det hele tatt, det eneste jeg savner er terrassen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat