Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-18, 12:58   #107
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er begge deler, de bruker både gulrot og pisk. En hyggelig hjemme-hos eller en betalt sydenferie med koselige bilder og alle-er-glade, eller full graving med null kontroll.

Jeg må si at jeg syns folk høres så STAPPTEITE ut i de hjemme-hos-sakene, at de skulle hatt mye dritt på meg før jeg ikke foretrakk at de gravde frem dritt.

Jeg vet ikke, jeg. Det trenger jo ikke være dritt det man absolutt ikke vil ha frem i media. Det kan jo være noe så uskyldig som at den 16-år gamle sønnen din har slått opp med kjæresten sin og er knust. Jeg kunne tålt ganske mye klein reportasje om meg selv for å skåne ungene for slikt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat