Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-17, 08:57   #15
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Xian; Gå gjerne inn å se hva jeg skriver, igjen. Vi har ingen å låne av og må leie om vi vil ha festen hjemme. Vi har har bestilt catering. Resten skal lages, rent bortsett fra stor marsipankake. Jeg synes det er skikkelig ufint å henge meg ut fordi jeg skulle ønske jeg hadde damaskduker og servietter. (Selv om jeg fniser litt av det ) Det er jo ikke slik at jeg ville ha kastet det etter bruk om jeg var så heldig å få det.

Vi satser forresten på å ha samme selskap til 2019 konfirmanten vår, om Tally lurte.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat