Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-18, 16:38   #69
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er foran og bak på Oslo rådhus (literally)

I følge Kollega som har jobbet i Oslo Rådhus i flere år, omtaler de ingen av inngangene som hovedinngang, og ingen av sidene som forsiden/baksiden - de bruker konsekvent borggården og sjøsiden. Min kollega brukte en av dørene i borggården som inngang til arbeidsplassen sin. Så inngangen til kontorrottene i huset, er i borggården. Hvor ordføreren går inn, glette jeg å spørre om.

Kollega ble forresten litt overrasket over spørsmålet - hun henger altså ikke her - og svarte "det har jeg aldri tenkt over, vi kaller det borggården og sjøsiden."

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat