Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-11, 20:49   #2
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Halvfulle dagligvareprodukter og miljø

Svigermor fortalte at da hun var aktiv i Husmorlaget tok de av unødvendig emballasje og la igjen i butikkene. Det er litt vanskeligere med pakninger som ikke er fulle - det eneste jeg kan tenke er at man kan la være å kjøpe de som har mest emballasje "til overs" og samtidig kontakte produsentene og kreve at de gjør om på innpakningen.

Det gjelder ikke bare dagligvarer, p-pillene mine fikk plutselig ny innpakning som var mye større enn den gamle uten at det var fler piller i esken.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat