Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-12, 14:05   #28
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Del dine beste flyttetips!

Vi flytter også i pinsehelga.

Har hatt et par meglere her i dag, den første sa diplomatisk at "dere har mange ting". Den andre at "når dere bare får ut mesteparten herfra, blir det bra".

Vi har kjørt bort to runder med en fjorten kubikk varebil allerede...

Men vi har altså fått bort en del ting, så kassemerking er jeg godt inne i. Jg har ikke excellark da, men jeg gir alle kasser et nummer, og har ei liste hvor de står sånn grovt sett hva som er i den. Litt står på kassa også, sånn type "krystall", "barskap", "bøker", så man vet før man løfter om det er tungt, eller noe man skal være forsiktig med.

Vi bruker silkepapir og bølgepapp i massevis, arvet fra min tante som nettopp flyttet. Vi har vel pakket og sendt bort rundt sytti kasser, flere skap og en sovesofa. Vi regner med i alle fall tre runder til med den bilen. Pappa kjører.

Nå må jeg bare rydde for livet. Heldigvis kommer svigermor i helga, og blir til første mai. Det er nemlig antydet foto og takstmannen til uka, og visning før 17. Så her er å ta tak i ja.

Åpenbart få pakket vekk alle småting, og ut noen store ting, siden vi har for mange ting...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat