Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-18, 09:07   #54
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Operasjon Dagsverk - boikott eller ei?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og disse organisasjonene som OD støtter, de er også assosiert med grupper som agiterer for å utslette staten Israel.

Den siste setningen der, den leser jeg som en ganske hard påstand som jeg gjerne skulle sett bevis for? Hvis det er KFUM/KFUK sin boikott av israleske varer du mener, sidestiller du det med at de ikke anerkjenner staten/vil utslette staten Israel?

Slik jeg har forstått årets OD-aksjon så har det vært fokus på traumebehandling til palestinske ungdommer, slik at de kan klare å studere, få en jobb. Jeg synes også fokuset på ungdommers demokratiopplæring er bra. At ungdommer som har stått ved OD-innsamlinger har blir kalt «Jødrhatere!», det er håpløst...

https://www.dagsavisen.no/innenriks/...ager-1.1224698

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat