Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-10, 14:22   #113
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Jeg er litt delt her. Ikke at det på noe som helst vis er galt av far å bade med sin datter på 2,5 år. Men mannen min bader og dusjer med datteren vår på 9 år, og jeg synes hun kanskje begynner å bli litt stor. Men det synes tydeligvis ikke de to, så da blander jeg meg ikke. Ikke at jeg har tatt det opp heller, så lenge de synes det er den naturligste ting i verden, så får de bare fortsette med det. På ett eller ett annet tidspunkt, setter hun vel en stopp for det selv regner jeg med.

Men jeg måtte jo forsøke meg på snart 11-åringen her i går (gutt). Han ville også gjerne bade og dusje med pappaen, og jeg foreslo han heller kunne dusje med meg. Han så på meg med skrekkslagent uttrykk i ansiktet. Ikke det nei....

Jeg valser rundt hjemme naken om morgenen på vei til og fra badet jeg, men jeg merker guttungen begynner å synes det er litt flaut. Det virker ikke som om han reagerer på at pappaen går rundt naken, men han er jo også mann, så det blir vel kanskje noe annet?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat