Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-10, 15:34   #102
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg fikk rumpekommentar fra en vilt fremmed i morges. Damen gjorde meg forsiktig oppmerksom på at skjørtet mitt hadde hengt seg opp. Selvfølgelig måtte det skje akkurat den dagen da jeg i tidsnød hadde valgt de hvite (og hullete, viser det seg) ullmamelukkene til svart strømpebukse, svarte støvletter og svart og militærgrønt skjørt.


Jeg ble takknemlig for kommentaren, ja. Veldig.



Huff - denne minner meg på at jeg så vidt avverget katastrofe her i høst. Etter et dobesøk hadde jeg puttet skjørtet mitt opp i trusa og var på vei ut. Helt tilfeldig oppdager jeg dette. Jeg takler ikke engang å tenke på hva konsekvensen ville vært om jeg hadde svinset slik gjennom kantina. (Jobber i vgs...)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat