Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-19, 23:03   #3
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1-2-3? (Slanking, vekt, mat og trening)

Det er vel sunnere å være litt overvektig men i god form enn å være normalvektig og i dårlig form (men selvfølgelig ditto verre å være overvektig OG i dårlig form).

Har du vurdert et karboredusert kosthold? Det er lettere å bli mett og være mett lengre på fett og proteiner. Jeg blir mettere av pålegget til knekkebrødene enn om jeg spiser dem med knekkebrød under. Eller brødskive. Kan fint spise 10 skiver og havregryn etterpå. Men på lavkarbo kan jeg spise meg skikkelig mett og fortsatt gå ned i vekt. Jeg tåler også flere kalorier når jeg spiser lavkarbo.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat