Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-21, 21:10   #15
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.447
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger tips til organisering av liten bod

Jeg tror muligens jeg ville gått fra hyller av tre, feks hejne eller ivar fra IKEA. Hejne kan du selv tilpasse så målene blir helt perfekte for din bod. Du har også mulighet til å sette inn det antall hyller du selv ønsker med begge disse systemene. I tillegg kan du henge kroker på stolpene for å feste ekstra stæsj. Begge fås i to ulike dybder.

Jeg ville også forsøkt å optimalisere utnyttelsen ved bruk av like/ulike bokser. Vi bruker noen gamle trådkurver fra Elfa og mye bokser fra SmartStore (gj.siktig plast) i våre hyller. Boksene med lokk kan stables. På veggen med luken ville jeg festet ulike knagger mv, alt ettersom behovet. Har kan noen av de smale/grunne Elfa-løsningene (ala de for dør) fungere helt supert. Mulig de også kan sette opp noen hyller høyt oppe, event skopinner til sko som brukes lite.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat