Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-17, 12:34   #101
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir norske bysentra terningkast

Jeg skulle ønske vi bodde på et sted med kollektivtrafikk. Jeg visste dette var et sted man ville være avhengig av bil da vi flyttet hit, men jeg visste jo ikke at jeg ikke skulle være i stand til å kjøre selv. Om jeg tar siste morgenbussen til nærmeste tettsted/sentrum, så må jeg vente nærmere 5 timer før bussen går tilbake igjen, og det er etter barna er hjemme fra skolen. Med andre ord går det ikke busser jeg kan ta. I dag måtte jeg komme meg hjem fra sykehuset selv, og da er eneste løsningen flybussen til flyplassen og taxi derfra. Helt håpløst.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat