Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-17, 13:17   #104
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir norske bysentra terningkast

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Xen, som var vokst opp der vi bodde, hun var vant til å kjøre. Så skulle vi noe sammen, så kjørte vi. Jeg tror ikke jeg har tatt kolliktiv trasport med henne noen ganger, på de årene vi var sammen.

Dette er veldig ulikt hvordan jeg og andre Oslofolk bruker byen, også dem som bor langs t-banelinjene. Jeg tror det er mye kultur også. Jeg har et vennepar som ofte "kjørte søndagstur", noe jeg syns hørtes helt fjernt ut, jeg er vokst opp med å gå tur i marka.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ja, dette merker jeg godt. Jeg er sikkert mer enn normalt glad i tbane, men jeg flytter snart til et sted der buss blir naturlig transportmiddel, og jeg gruer meg litt. Jeg opplever det som så mye mer tungvindt og trangt.

Bussene er trangere og gjør deg mer bilsyk. Men om du skal flytte nærmere skolen der sønnen din går så kan du jo gå og sykle i stor grad da. Jeg bruker beina mest mulig, og bussen minst mulig.

Save
Save
Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat