Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-18, 17:37   #5
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Podcasten Atlanta Monster - et møte med fordommer

Jeg hørte de første par episodene da de kom, og jeg syntes denne var vanskelig å få taket på. Kanskje på grunn av sosiolekten til de som prater, det var på en måte veldig usammenhengende historiefortelling, og jeg ble forvirret. Jeg syntes den forrige, Up and vanished, var enklere å henge med i. Historien er jo sterk, og det du gjengir her gir jo enda bedre grunn til å få den med seg. Men jeg er jaggu ikke sikker på om jeg klarer å henge med?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat