Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-18, 16:12   #92
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.865
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Jeg har trent jevnt og trutt og kan nå melde om at jeg har løpt tidligere nevnte vann (altså 3,1 km med ca 200 m oppoverbakke) på 16,16.

Jeg er fryktelig stolt over dette, men mannen er fremdeles jaggu ikke lett å imponere. Han sier at det er bra til å være meg ( ) og mener han ikke kan si noe generelt om dette fordi han ikke aner hva som er normalt for damer på 43... Vel. Jeg trenger at noen bøyer seg i støvet og sier at dette er en kjempebragd ( ), og dette er omtrent like raskt som jeg løp på VGS (ikke at jeg løp imponerende raskt der, akkurat!).

Vel. Jeg er iallfall fornøyd selv. Jeg løp en runde til etterpå, den var tung. Jeg løp rolig og måtte faktisk stoppe opp noen ganger, men tikket likevel inn på 18 minutter, og jeg følte at jeg løp mye senere runde nummer to, så jeg er overrasket over at forskjellen ikke var større.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat