Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-18, 15:33   #287
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Jeg er på hjemmekontoret, i morgenkåpen - fremdeles og det er sol ute! Selvom det er meldt kaldt i hele mars så innbiller jeg meg at sola varmer ute og kommer til å smelte all snøen snart! (Får ta det i i-landsproblemtråden dersom dette ikke blir fasit). I dag skal jeg ha min faste time på treningssenteret (noe jeg bare har drevet med siden august) og jeg elsker konseptet jeg får lov til å ha time i Lever fremdeles på tilbakemeldingene jeg fikk i går, etter å ha vært vikar med "mitt" konsept på den faste zumbatimen, som er en av de mest populære timene på senteret. Det gikk bra, og en annen instruktør på senteret, som deltok på timen, ga meg mye ros etterpå

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv