Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-19, 10:50   #8
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg med å kjøpe mindre klær?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg trodde at du kjøpt for store klær og tenkte at det var veldig dumt.

Jeg tror at det beste kan være å skape en regel for deg selv at du faktisk må vente minst et døgn fra du ser noe til du kjøper det.

Ser at overskriften kan tyde på det! Jeg ikke egentlig at jeg impulshandler så ofte, ettersom jeg liker selve planleggingen ved kjøpene, så jeg tror jeg må være enda strengere enn å vente det døgnet.

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg handler kun klær her inne brukt og truser og sokker i butikker. Tenker at jeg ikke skal kjøpe noe med mindre jeg har kassert utslitte klær og altså trenger påfyll. Det er ikke så ofte altså. Bruker alltid opp klærne mine, så da trenger jeg veldig sjelden noe nytt.

Kan det være en tankegang?

Ja, det tror jeg er en god idé. Jeg opplever sjelden at jeg sliter ut klær. Det er ikke fordi jeg ikke har hatt klær lenge, men fordi jeg har så mye klær jeg bytter på å bruke.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat