Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-19, 11:07   #12
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg med å kjøpe mindre klær?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg har innført månedlig budsjett, litt for å spare penger og litt fordi jeg da vi flyttet i fjor ryddet vekk flaut mye klær jeg nesten ikke hadde brukt og ikke så for meg at jeg noensinne kom til å bruke. Det er jo en slags shoppestopp, men for at jeg ikke vil havne i samme fella som deg med at jeg går bananas når/hvis det eventuelt stopper så får jeg bruke litt penger hver måned. Det er ganske ferskt, begynte etter sommeren, men det har funket på "skal bare en liten tur innom og se"-kjøpene mine, for de endte som regel i ting jeg ikke trengte.

Det er en veldig god idé! Om man trenger å gjøre noen større investeringer på klesfronten, må man spare, eventuelt la være å kjøpe noe som helst av klær til man har spart opp det man har brukt igjen?

Jeg stjeler den ideen. Takk!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat