Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-19, 11:09   #13
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelpe meg med å kjøpe mindre klær?

Jeg sluttet faktisk nærmest å kjøpe klær da jeg fikk eget walk-in. Der har jeg full oversikt over det jeg har, alt henger fremme, bare undertøy og slikt er i kommode, og jeg kan ikke lenger si at jeg ikke har noe å ha på meg. Jeg glemmer ikke klær lenger, og det er latterlig mye enklere å kle seg nå. Og det er enklere å sende vekk klær jeg ikke bruker mer. Jeg husker jeg ble helt overrasket første gang da jeg hang opp alle plaggene mine, jeg hadde en langt bedre garderobe enn jeg trodde selv.
Mitt tips er altså oversikt. Se hva du har, stell pent med tøyet ditt og bruk det du har. Når du kjøper klær da, vil du også kjøpe plagg du trenger, som passer inn i helheten og som du har bruk for.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat