Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-19, 10:17   #58
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.231
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelpe meg med å kjøpe mindre klær?

Spennende og jeg håper alle kan bli inspirert til måtehold.

Jeg har satt opp en liste av hvor mange av de ulike typene med plagg jeg trenger.

Bukser
Shorts
Skjørt
T-skjorter
Bluser
Pen jakker
Kjoler etc

Deretter er jeg heldig og liker en gitt stil, og lever greit med å slite ut plagg. Og jeg liker bootlegg bukser, og måtte vente i flere år før det kom tilbake i butikkene.

Men det aller viktigste er å aldri kjøpe noe pga at det er på tilbud, da kjøper man noe man ikke har behov for. Jeg planlegger ofte å kjøpe klær når de kommer på tilbud, men da må jeg fortsatt bruke kriteriene på antall og kvalitet og stil jeg har satt opp på forhånd.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat