Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-19, 15:53   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Faktura fra kirken på konfirmantavgift

Tiden rusler stødig og sikkert mot ny konfirmasjonstid, og i posten i dag lå det en faktura fra Den Norske Kirke på Konfirmantavgift.
Men nå er det altså sånn at Poden ikke skal konfirmere seg i kirken. Han skal følge undervisning og ha seremoni gjennom Human-Etisk forbund.

Og siden kirken ikke har telefontid nå, og jeg ikke kan regne med svar på e-posten jeg sendte dem før i morgen, så må jeg selvsagt sjekke om dere vet noe om dette.

Sender Kirken ut faktura til alle mennesker i soknet/kirkekretsen/menigheten i konfirmasjonsalder uavhengig av om de skal konfirmeres eller ikke?
Eller må dette bety at noen andre har meldt Poden opp til kirkelig konfirmasjon?

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 12-11-19 kl 15:59.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat