Tråd: Haddy og boka
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-19, 15:30   #235
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.235
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Haddy og boka

Jeg har aldri syntes at hun var en programleder jeg hadde stor sans for, men vært nøytral. Jeg likte godt at hun ledet programmet ifjor.

Jeg har nylig lest Kari Storækres 2 bøker om treholt saken, og en av de tingene hun slet med i etterkant var det økonomiske, ettersom hun var frilanser pga New York opphold, og nrk valgte å ikke fortsette med unnskyld at jeg spør serien etter at de planlagte programmene var over. Sett i lys av hvordan det påvirket henne og sønnen, fremstår det som hevngjerrig av nrk, og lite omtenksomt for en ufrivillig alene mor. Mulig nrk derfor har hatt interne diskusjoner på å ikke gjenta den bragden.

Personlig er Haddy blitt en som støtter opp om trakassering og dermed kan det være at programmet ikke vil stå på i bakgrunnen slik det pleie, da jeg ikke har sansen for måten boken omtaler varslerne i situasjoner der Haddy ikke vet svaret.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat