Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-06, 15:51   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg skal hekle blomster og har ikke peiling på hva jeg driver med!

Tusen takk Adrienne og La Banga!
Nå har jeg kommet så langt med PC på fanget og bilder foran meg at jeg har klart å lage 6 løkker. Men så står det "fyll løkkene" og en hel haug med masker. Hvadda fyll løkkene? Hva i all verden skal jeg "feste" alle disse maskene til? Og hvordan fyller det løkka all den tid det bare festes i "ene enden"? (sannsynligvis i de 3 lm langs utsiden vil jeg tro, men da blir det jo et slags hull mot midten, eller?)
Jeg ringte mamma og hun mente jeg måtte troppe opp hos mormor med garn og mønster for å få det til, for mamma var på "kante-nivå" som hun forklarte meg, ikke "lese-oppskrift-nivå". Og selvsagt kom "men dette kan du da?!" Som hun beit fort i seg da det viste seg at det kunne ikke hun heller

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat