Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-18, 07:31   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Hvorfor kaste? Det er jo bare å kaste det i maskina, og så er det rent? Jeg har poser med klær/undetøy som jeg ikke tar i med hendene, men bare vrenger posen inn i maskina, og så er det godt som nytt når det er vasket.

Jeg vet det, men jeg vil ikke beskrive truse-bruken til husets fjortis mer i denne tråden enn jeg allerede har gjort. La meg bare si det sånn at det kastes truser her, av flere grunner. (Det er ikke alltid det blir godt som nytt heller, fargen sitter overraskende godt i.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat