Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-07, 19:00   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spørsmål rundt det å bygge ut

Jeg lurer litt på hvordan det er å bygge ut. Jeg kunne tenke meg å klistre på noen flere kvadratmeter, da vi bor i et rimelig trangt rekkehus. Det som ville vært aktuelt var å utvide stue- og soveromssiden i to etasjer, som vil gi totalt ca 25 kvm. Jeg antar man da vil rive ytterveggene på den siden. Så spørsmål nr 1 må da bli hvordan det er å leve i et hus uten yttervegger. Noen som har vært gjennom dette? Bruker snekkerne da kun plast til å dekke for der ytterveggen en gang var? Blir det skrekkelig kaldt å leve slikt? Og videre lurer jeg på hvor lang tid man bør beregne på et slikt prosjekt. Jeg antar livet blir rimelig kaotisk mens dette står på, og jeg orker det ikke hvis det er snakk om et halvt år. Noen som vet?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat