Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-15, 10:56   #94
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesesirkel?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg elsket den ikke fra første setning, jeg måtte fram til han møtte Edith, sånn ca., før jeg ble sikker på at jeg ville lese hele.



Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nesten ferdig nå, og rett etter jeg skrev her ble den mer akseptabel. Men da var jeg nesten halvveis. Nesten ferdig nå og har drømt om den i hele natt, så noe har jo satt seg. Fremdeles syns jeg ikke den er fantastisk, akkurat, men mulig det er en bok som trenger å synke en stund.

Jeg innrømmer gjerne at jeg ikke elsket den, og er helt
Men jeg synes det var en fin bok, med en slags sårhet i seg, som jeg likte å lese.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat