Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-19, 11:09   #33
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mitt lille land - Trond og Haddy

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Han tok da selvkritikk i programmet, hvorfor mener dere at han ikke tar innover seg at han har gjort feil? Det ene utelukker ikke det andre. Og at dette er brukt i maktkamp i partiet tviler jeg ikke på.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Asså, Giske har vært beryktet i hviskenettverket blant kvinner siden tidlig 90-tall i Trondheim og han er en ekte supergris som i alle år har tråkket over grensene til de som har vært i lavere maktposisjon.

At han sitter der og får sympati gjør meg erkeforbannet. Han er en møkkastaur som endelig, endelig, endelig har fått litt tilbakesmell på oppførselen sin.

Jeg tror ikke han på noen måte skjønner omfanget av mange overtramp han har begått eller hva et overtramp består i.

Hviskenettverket har vært aktivt i Oslo også, han har vært veldig høyt på lista over ekle folk man passer på at ikke damer skal befinne seg i et smug sammen med. Det er svært vanskelig å viske ut 30 år med dét og plutselig bli tillitverdig nok til et høyerestående verv i et selvproklamert likestillingsparti.

For meg har Giske vært en (av flere) gode grunner til aldri å stemme AP.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat