Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-17, 19:26   #45
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.067
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hest eller ponni?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Selvsagt kan man det! Mitt utgangspunkt her var at det bare er kort tid før arvingen til Løve må over på hest og at det derfor ikke er optimalt å satse fullt på en ponni med den tidsbegrensingen det gir - og da med tanke for både ponni og arving.

Jeg hadde hesten min i et dressurmiljø hvor flere fra norgeseliten holdt til, og hos de beste var det dyrevelferd, horsemanship og ambisjoner i skjønne forening.

Godt å høre. Jeg tror jo veldig på at man får det beste ut av dyr ved å sørge for god velferd.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat