Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-17, 08:01   #52
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.902
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hest eller ponni?

Jeg ville ikke valgt islandshest eller fjording til ei som ønsker å satse på sprangridning, nei. Ikke at rase er avgjørende, men noe mer varmblodig og "sportslig" er nok å anbefale. Min siste hest var en liten og edel dansk varmblodshest med mye trakhenerblod. Veldig fin til meg som ikke er så stor. Han var utrolig kjapp i vendingen, så vi vant mange omhoppinger på korte svinger. Han var helt fantastisk. Da jeg fikk ham var han fem år og hadde vært "ridehall-ridd" i Danmark. Han var redd trafikk, fugler, vind, you name it. Han fikk gå på utegang, jeg hadde ham med på horsemanshipkurs, og etterhvert ble han faktisk helt rå i terreng.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat