Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-17, 16:12   #20
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.852
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plassering av norske medier i en politisk akse

Morsomt at noen lager en slik tabell for norske forhold.
Jeg har en jobb som gjør at jeg med god samvittighet pløyer gjennom både Aftenposten, Dagbladet, VG, Klassekampen og Dagsavisen hver morgen. Jeg pleier å kikke over DN også, og leser Dagens Medisin og >Kommunal Rapport også. I tillegg prøver jeg å få med meg nyheter på NRK noen ganger i løpet av dagen. TV2 har en historie med å dypdykke i nuheter som gjelder akkurat innenfor mitt ansvarsområde på jobb, så jeg følger litt med der også. Men når nyhetene går samtidig, vinner NRK. Jeg oppfatter også VG som mer til høyre enn Dagbladet - også på grunn av Hanne Skarstein.
jeg lytter for øvrig på en del podkaster - både Aftenpodden og Giæver og Joffen og Skartveit.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat