Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-19, 22:56   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å selge bruktbiler -hvordan komme best ut av det?

Hvor mye ansvar har man egentlig for en bil etter å ha solgt den selv? Kan man forsikre seg mot alt i en kontrakt?

Mannen er veldig skeptisk til å selge selv, nettopp pga dette. Han sier at vi uansett må undersøke innbyttepris og evt avslag på ny bil. Han sier at man ikke har noen garanti for å få solgt på Finn. Mulig jeg er naiv, men jeg synes det høres latterlig ut. Han snakker også om at det kommer an på når vi evt får den nye bilen vs tiden det tar å selge. I mine øyne høres det ut som unnskyldinger for å bytte inn bil hos forhandler, som vi alltid har gjort og som jeg mistenker han synes er «trygt». Jeg høres sikkert litt irritert ut nå , men det er fordi jeg ikke er interessert i å tape masse penger.


Sist redigert av Hyacinth : 01-06-19 kl 23:18.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat